محل تبلیغات شما

 

تست a/b در خدمات بهینه سازی سایت

 

هر شرکت مجموعه ای از مشتریان خاص خود را با سلایق مختلف دارد و نمی توان یک فرمول ثابت و مشخص برای دیزاین بهینه وب سایت آنها، محتوای جذاب و ترغیب کننده یا تولید محصولات مناسب مشتریان هر کدام از این شرکت ها ارائه کرد.

شناسایی پرسونای مخاطبان و  رفتار، ترجیحات و سلایق آن‌ها، در دنیای دیجیتال مارکتینگ برای صاحبان کسب و کار بسیار اهمیت دارد. ارائه‌ی تجربه کاربری (UX) موفق در عرضه‌ی محصولات و خدمات اینترنتی، به معنای سود و فروش بیش‌تر است. ابزارهای بسیاری برای بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) به کار می‌روند. تست A/B یکی از رایج‌ترین و ساده‌ترین این ابزاها در خدمات بهینه سازی سایت هاست.

تست A/B اصطلاحی در بازاریابی و کسب‌و‌کار هوشمند است که برای مقایسه‌ی یک آزمایش در ۲ حالت مختلف A و B به کار می‌رود. این تست که با نام‌های bucket tests و split-run testing نیز شناخته می‌شود یک روش‌ بسیار عالی برای پیدا کردن بهترین استراتژی بازاریابی برای کسب‌و‌کار شما است. از این تست برای آزمایش کردن هر چیزی می‌توان استفاده کرد از طراحی وب‌سایت و اپلیکیشن گرفته تا ایمیل‌های فروش و تبلیغات در موتورهای جستجو. درواقع به زبان ساده‌تر تست A/B راهی برای ارزیابی ۲ یا چند نسخه‌ی متفاوت از یک موضوع است.

آپدیت جدید الگوریتم گوگل در مارس 2019

تست A/B چیست؟ نحوه عملکرد و معرفی ابزار فوق العاده برای آن

بهینه سازی مقالات قدیمی یا نوشتن مطالب جدید!

تست ,b ,a ,یک ,کار ,شرکت ,a b ,تست a ,این تست ,از این ,به کار

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

I am intricate