اسپم ها در دو نوع عام شناخته میشوند: اول، ارسال لینک تبلیغاتی در سایت های مختلف بصورت رایگان و پولی بصورت نامتعارف و دوم، ارسال ایمیل های تبلیغاتی خود برای کاربران بدون آنکه کاربر اعلام درخواستی برای دریافت ایمیل به ما داده باشد.
اسپم اسکور یکی از معیارهای بهینه سازی سایت است که توسط شرکت Moz در سال 2015 ارائه شده است که با بررسی معیار هایی که برای اسپم بودن در نظر گرفته می شود، امکان اسپم شناخته شدن زیردامنه ها در یک وبسایت را پیش بینی می کند. در ادامه این مطلب به تحلیل این معیار می پردازیم.
آپدیت جدید الگوریتم گوگل در مارس 2019
اسپم ,های ,بصورت ,ایمیل ,تبلیغاتی ,معیار ,اسپم اسکور ,ها در ,اسپم بودن ,بودن در ,برای اسپم
درباره این سایت